w dotychczasowych działaniach firmy, wynikająca z dobrego zrozumienia dziedzictwa i historii marki - poznania jej struktury, strategii, wartości i tożsamości oraz chęci rozwoju. Wprowadzona zostaje pełna kolekcja mody męskiej, poszerzona o płaszcze, kurtki, koszule, swetry i akcesoria. Prężnie rozwija się sieć sklepów stacjonarnych, których innowacyjna, stylowa aranżacja umożliwia prezentację również wprowadzonej oferty casualowej marki. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, firma uruchamia również sklep internetowy. Od tej pory zakupy są możliwe w każdym miejscu i czasie.
Celem wdrożenia zmian jest wzmocnienie przekazu marki i umożliwienie jej dalszego rozwoju. Marka Bytom dojrzewa, rozwija się realizując Kampanie Wizerunkowe oraz projekty takie jak Bytom IKONY.
Styl stanowi powrót do historii marki
i najlepszych tradycji krawiectwa, zaś technologia oraz skala produkcji - podąża za duchem ówczesnych trendów. BYTOM zajmuje czołowe miejsce wśród krajowych ekspertów odzieży. Procesy produkcyjne zostają unowocześnione, w tworzeniu precyzyjnych konstrukcji szablonów pomagają najnowsze technologie, natomiast ocena jakości garniturów pozostaje tradycyjnie pod okiem mistrzów krawiectwa.
z nowoczesnym kierunkiem w modzie męskiej - nowe kolekcje to rozpoznawalność
i autentyczność wzbogacona szczyptą stylistycznej rewolucji. Ukazują się pierwsze broszury reklamowe.
w kolejnych latach: 1965 - 200 000,
1970 - 1 000 000, 1975 - 1 500 000.
i w 2008 - w Pekinie. W 2012 to Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej i linia garniturów dedykowana przedstawicielom UEFA.
Z czasem zyskuje rozpoznawalność i stanowi największą inspirację dla pokoleń osób pracujących nad rozwojem marki.
w sztuce tworzenia garniturów.
w sprzedaży eksportowej.
Jest to potwierdzenie najwyższego standardu jakościowego w Polsce w dziedzinie ubrań męskich - oraz potwierdzenie solidności firmy.
W 1950 roku, zakład otrzymuje oficjalną nazwę Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego im. Gen. Świerczewskiego - to początek tradycji krawiectwa BYTOM. Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego, już od wczesnych etapów istnienia, mają na celu zapewnienie swoim Klientom wysokiego standardu usług. Indywidualna kontrola jakości i klasyfikacja każdego produktu jest kluczowym elementem strategii marki.
i tożsamości oraz chęci rozwoju. Wprowadzona zostaje pełna kolekcja mody męskiej, poszerzona o płaszcze, kurtki, koszule, swetry i akcesoria. Prężnie rozwija się sieć sklepów stacjonarnych, których innowacyjna, stylowa aranżacja umożliwia prezentację również wprowadzonej oferty casualowej marki. Odpowiadając na zmieniające się potrzeby rynku i klientów, firma uruchamia również sklep internetowy. Od tej pory zakupy są możliwe w każdym miejscu i czasie.
Celem wdrożenia zmian jest wzmocnienie przekazu marki
i umożliwienie jej dalszego rozwoju. Marka Bytom dojrzewa, rozwija się realizując Kampanie Wizerunkowe oraz projekty takie jak Bytom IKONY.
w tworzeniu precyzyjnych konstrukcji szablonów pomagają najnowsze technologie, natomiast ocena jakości garniturów pozostaje tradycyjnie pod okiem mistrzów krawiectwa.
1965 - 200 000, 1970 - 1 000 000, 1975 - 1 500 000.
w 1976 - na Igrzyskach Olimpijskich w Montrealu, 2004 -
w Atenach i w 2008 - w Pekinie. W 2012 to Mistrzostwa Europy
w Piłce Nożnej i linia garniturów dedykowana przedstawicielom UEFA.
i stanowi największą inspirację dla pokoleń osób pracujących nad rozwojem marki.
To przyszli rzemieślnicy i mistrzowie krawiectwa, biegli
w sztuce tworzenia garniturów.
Jest to potwierdzenie najwyższego standardu jakościowego
w Polsce w dziedzinie ubrań męskich - oraz potwierdzenie solidności firmy.
W 1950 roku, zakład otrzymuje oficjalną nazwę Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego im. Gen. Świerczewskiego -
to początek tradycji krawiectwa BYTOM. Bytomskie Zakłady Przemysłu Odzieżowego, już od wczesnych etapów istnienia, mają na celu zapewnienie swoim Klientom wysokiego standardu usług. Indywidualna kontrola jakości i klasyfikacja każdego produktu jest kluczowym elementem strategii marki.