Kampania z udziałem trzech znanych polskich fotografów, których łączy pasja fotografowania a każda z wybranych postaci reprezentuje jakość w swojej dziedzinie: Tadeusz Rolke – jeden z najwybitniejszych polskich fotografów – IKONA polskiej kultury – prekursor fotografii reportażowej, dla którego fotografia to pasja, namiętność i powołanie oraz kobiety, którym poświęcił najwięcej miejsca w swojej twórczości; Marek Straszewski – jeden z najbardziej znanych fotografów w Polsce specjalizujący się w portretowaniu znanych osobistości, współpracujący z wieloma magazynami o modzie w Polsce i zagranicą oraz Przemek Dzienis – przedstawiciel nowoczesnego nurtu fotografii, tworzący proste w formie, ale precyzyjnie skomponowane prace, dalekie od patosu i nie podatne na nadinterpretacje.
Dzięki temu wyjątkowemu zestawieniu trzech różnych osobowości, powstał niebywały projekt zdjęciowy przejawiający się w sposobie jego wykonania, gdzie fotografowie są bohaterami fotografii. Autorem pomysłu i wykonawcą zdjęć jest Marek Straszewski. Na fotografiach dostrzegamy indywidualnie przygotowane przez BYTOM stylizacje z linii vintage - całość stylizazcji stanowi ukłon w stronę klasyki mody męskiej i główny nurt budujący estetykę kolekcji jesienno-zimowej. Finalny klimat zdjęć podkreślono otoczeniem zbudowanym z rekwizytów i sprzętów często wykorzystywanych przez fotografów oraz plan backstage, który zastosowano dla oddania autentycznego charakteru pracy bohaterów i wprowadzenia nieco chaosu będącego nieodłącznym elementem pracy twórczej stanowiącej pomost pomiędzy bohaterami a marką.
Tadeusz Rolke, Marek Straszewski, Przemek Dzienis dla Bytom
Kampania z udziałem trzech znanych polskich fotografów, których łączy pasja fotografowania a każda z wybranych postaci reprezentuje jakość w swojej dziedzinie: Tadeusz Rolke – jeden z najwybitniejszych polskich fotografów – IKONA polskiej kultury – prekursor fotografii reportażowej, dla którego fotografia to pasja, namiętność i powołanie oraz kobiety, którym poświęcił najwięcej miejsca w swojej twórczości; Marek Straszewski – jeden z najbardziej znanych fotografów w Polsce specjalizujący się w portretowaniu znanych osobistości, współpracujący z wieloma magazynami o modzie w Polsce i zagranicą oraz Przemek Dzienis – przedstawiciel nowoczesnego nurtu fotografii, tworzący proste w formie, ale precyzyjnie skomponowane prace, dalekie od patosu i nie podatne na nadinterpretacje. Dzięki temu wyjątkowemu zestawieniu trzech różnych osobowości, powstał niebywały projekt zdjęciowy przejawiający się w sposobie jego wykonania, gdzie fotografowie są bohaterami fotografii. Autorem pomysłu i wykonawcą zdjęć jest Marek Straszewski. Na fotografiach dostrzegamy indywidualnie przygotowane przez BYTOM stylizacje z linii vintage - całość stylizazcji stanowi ukłon w stronę klasyki mody męskiej i główny nurt budujący estetykę kolekcji jesienno-zimowej. Finalny klimat zdjęć podkreślono otoczeniem zbudowanym z rekwizytów i sprzętów często wykorzystywanych przez fotografów oraz plan backstage, który zastosowano dla oddania autentycznego charakteru pracy bohaterów i wprowadzenia nieco chaosu będącego nieodłącznym elementem pracy twórczej stanowiącej pomost pomiędzy bohaterami a marką.
Historia marki Bytom
Szanujemy Twoją prywatność
Chcemy Cię poinformować, że wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie do:
- Obsługi funkcji niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego działania naszej strony internetowej.
- Obsługi funkcji, które pozwalają zwiększyć użyteczność strony internetowej i dopasować wyświetlane treści do doświadczeń użytkowników.
- Celów statystycznych i marketingowych.
W tych celach zbieramy dane o użytkownikach, zdarzeniach i urządzeniach.
Jeśli wybierzesz opcję „OK”, wyrazisz zgodę na udostępnienie powyższych danych nam i podmiotom trzecim (nasi partnerzy).
Wybierz „Ustawienia” aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz zmienić swoje preferencje w każdym momencie z poziomu polityki prywatności.