Wysyłka i dostawa

Dla wszystkich form dostawy towar wysyłany jest w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.


      Group372-1
    • InPost Paczkomaty 24/7 - przesyłki doręczane są do 2 dni od daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę. Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 godzin od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego oddziału INPOST i tam czeka na odbiór przez 3 dni.
    • dpdpicup
    • Kurier DPD/DPD Pickup - przesyłki doręczane są w dni robocze oraz w soboty w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczane są w ciągu 48 godzin.
      Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
      Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup.
    • logo
    • Odbiór osobisty w salonie Bytom - realizowany za pośrednictwem firmy SPEDIMEX, przesyłki doręczane są w dni robocze w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczane są w ciągu 48 godzin.  (Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej dostarczenia do salonu.
    • pickpack_logo_www
    • Przesyłka ekspresowa (kurier pickpack) - dostawa tego samego dnia lub w wybranym dniu i przedziale godzin.
      Usługa dostępna na terenie Warszawy.
      Od poniedziałku do piątku kurier odbiera zamówienia opłacone do godziny 14:00.

Masz do dyspozycji cztery możliwości odbioru towaru:

  • w jednym z wybranych paczkomatów Inpost, koszt dostawy 12,99 zł,
  • przesyłka standardowa (kurier DPD) na wskazany przez Ciebie adres, koszt dostawy 12 zł (przedpłata), 15 zł (płatność przy odbiorze)
  • w jednym z wybranych punktów DPD Pickup, koszt dostawy 6,99 zł,
  • odbiór osobisty w jednym z wybranych salonów stacjonarnych Bytom, koszt dostawy 0 zł,
  • przesyłka ekspresowa (kurier pickpack) na wskazany przez Ciebie adres (usługa dostępna dla Warszawy i Łodzi), koszt dostawy 19,90 zł,

 Wszystkie formy dostawy są darmowe przy zamówieniach powyżej 349 zł

Jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na  www.dpd.com.pl/protokol


Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy.


Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.


Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację na stronie DPD dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.


Informujemy również, że wszystkie foliopaki posiadają odpowiednie zabezpieczenie i nie ma możliwości jego otwarcia bez uszkodzenia plomby/zabezpieczenia. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy kurierze. 

Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy wyłącznie zamówienia na terenie Polski.

Niestety nie, ponieważ cały proces zakupowy jest zautomatyzowany. Każde zamówienie traktowane jest oddzielnie i dlatego też nie jest możliwe połączenie dwóch oddzielnych zamówień w jedno.

Oczywiście, że tak. Odbiory osobiste zamówień ze sklepu internetowego są możliwe w wybranych salonach stacjonarnych BYTOM. Wszystkie salony w których możliwy jest odbiór osobisty wypisane są po wybraniu odpowiedniej opcji dostawy w koszyku.

Zamówienie z odbiorem w salonie może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu.

Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN) otrzymanego w powiadomieniach mailowych.

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej dostarczenia do salonu. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Przesyłki kurierskie DPD doręczane są w dni robocze oraz dodatkowo w sobotę w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczne są w ciągu 48 godzin. Doręczenie odbywa się w godzinach 8:00 – 18:00.
Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia , kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup.

Przesyłki do Paczkomatów InPost doręczane są do 2 dni o daty nadania.
Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę.
Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 h od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego Oddziału InPost i tam czeka na odbiór przez 3 dni robocze