Wysyłka i dostawa

full_bezpieczne-dostawy-1920_1585246998

Komunikaty dotyczące realizacji przesyłek

Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi realizacji przesyłek DPD podczas kwarantanny na dpd.com.pl >ZOBACZ
Prosimy zapoznać się z komunikatami dotyczącymi realizacji przesyłek Inpost podczas kwarantanny na inpost.pl: >ZOBACZ


Dla wszystkich form dostawy towar wysyłany jest w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty.


    • InPost Paczkomaty 24/7 - przesyłki doręczane są do 2 dni od daty nadania. Odbiór przesyłki z Paczkomatu możliwy jest 24 godziny na dobę. Klient powinien odebrać paczkę w ciągu 48 godzin od otrzymania informacji o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Po tym czasie paczka jest odsyłana do najbliższego oddziału INPOST i tam czeka na odbiór przez 3 dni.
    • Kurier DPD/DPD Pickup - przesyłki doręczane są w dni robocze oraz w soboty w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczane są w ciągu 48 godzin.
    • Odbiór osobisty w salonie Bytom - realizowany za pośrednictwem firmy DPD, przesyłki doręczane są w dni robocze oraz w soboty w ciągu 24 godzin od nadania. W przypadku II strefy doręczeń (zazwyczaj pozamiejskiej), paczki doręczane są w ciągu 48 godzin. (Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej dostarczenia do salonu, zazwyczaj przesyłka jest gotowa na drugi dzień po otrzymaniu informacji o wysyłce zamówienia).

Masz do dyspozycji cztery możliwości odbioru towaru:

  • w jednym z wybranych paczkomatów Inpost, koszt dostawy 9,99 zł,
  • kurier DPD na wskazany przez Ciebie adres, koszt dostawy 15 zł,
  • w jednym z wybranych punktów DPD Pickup, koszt dostawy 6,99 zł,
  • odbiór osobisty w jednym z wybranych salonów stacjonarnych Bytom, koszt dostawy 0 zł,

 Wszystkie formy dostawy są darmowe przy zamówieniach powyżej 349 zł

W związku ze stanem epidemii, jeżeli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem, prosimy wypełnić protokół elektroniczny dostępny na www.dpd.com.pl/protokol


Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy.


Prosimy o dołączenie do protokołu zdjęć obrazujących zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.


Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację na stronie DPD dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

Nie, niestety w chwili obecnej realizujemy wyłącznie zamówienia na terenie Polski.

Niestety nie, ponieważ cały proces zakupowy jest zautomatyzowany. Każde zamówienie traktowane jest oddzielnie i dlatego też nie jest możliwe połączenie dwóch oddzielnych zamówień w jedno.

Oczywiście, że tak. Odbiory osobiste zamówień ze sklepu internetowego są możliwe w wybranych salonach stacjonarnych BYTOM. Wszystkie salony w których możliwy jest odbiór osobisty wypisane są po wybraniu odpowiedniej opcji dostawy w koszyku.

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej dostarczenia do salonu, zazwyczaj przesyłka jest gotowa na drugi dzień po otrzymaniu informacji o wysyłce zamówienia.

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmie kolejną próbę doręczenia w kolejnym dniu roboczym. Jeśli druga próba także się nie powiedzie, paczka trafi na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej, a następnie zostanie automatycznie odesłana do nadawcy.

Kurier powinien skontaktować się z Tobą telefonicznie, dlatego też tak ważne jest podanie właściwego numeru telefonu kontaktowego w trakcie składania zamówienia.