BYTOM
Pielęgnowanie i sięganie do tradycji. Podkreślenie polskiego pochodzenia. Historia i autentyczność.
SZTUKA
Nawiązanie do szeroko pojętej sztuki i kultury. Przypominanie wybitnych postaci polskiej kultury i sztuki. Współpraca z polskimi artystami, aktorami, fotografami, muzykami.
KRAWIECTWO
Współczesny wymiar krawiectwa - nowy formal i nowy casual - w odpowiedzi na trendy rynkowe i bieżące potrzeby klientów.
1945
Podkreślenie wieloletniej historii marki - pokoleń ludzi, którzy ją tworzyli i tworzą oraz pokoleń mężczyzn, którzy są jej klientami.
podróż, tym razem do nadmorskich kurortów, w sezonie obleganych, a poza nim, dających spokój
i wytchnienie. Wideo zrealizowane przez Marcina Morawickiego oraz sesja zdjęciowa wykonana
przez Kubę Dąbrowskiego to filmowe ujęcia przywodzące na myśl polskie kino lat 50. i 60. Tłem
dla kampanii zostały miejsca wypoczynku znane wielu pokoleń Polaków - urokliwe miasto Łeba,
w którym skupiono się na charakterystycznych plażach i uzdrowisku z dawnych lat oraz malowniczy Słowiński Park Narodowy, gdzie dzikość flory łączy się ze spokojem piaskowych
wydm. Jakość kolekcji wynika z doświadczenia marki w krawiectwie od 1945 roku,
a charakterystycznej estetyki nadaje jej kontynuowany od kilku sezonów styl RETRO FUTURE
łączący wzory i tkaniny z minionych lat ze współczesnym stylem i technologiami.