![lp1 Beksinski-lp1](/storage/info/rs-607-1123/assets/transparent.png)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-2.jpg)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-6-1.jpg)
![lp1 Beksinski-lp1](/storage/info/rs-607-1123/assets/transparent.png)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-8.jpg)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-7.jpg)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-3.jpg)
![lp1 Beksinski-lp1](/storage/info/rs-607-1123/assets/transparent.png)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/mob-sztuka-krawiectwa-8.jpg)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-2.jpg)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1123/assets/sztuka-krawiectwa-6-1.jpg)
![Tekst1 - beksiński](/storage/info/rs-607-1127/assets/transparent.png)
Ukoronowaniem projektu jest fakt, że Pan Olbrychski urodził się w tym samym roku, w którym datuje się powstanie firmy BYTOM, a jej garnitury od wielu lat goszczą w Jego garderobie zarówno scenicznej jak i prywatnej.
Zamysł kampanii opiera się na zaprezentowaniu nowego wizerunku marki, podkreśleniu profesjonalizmu i jakości produktów sygnowanych marką Bytom oraz sprecyzowaniu docelowego Klienta. Wnętrza loftu posłużyły jako doskonałe tło ukazujące styl i klasę marki, a sama koncepcja w pełni oddała charakteri hasło marki – „BYTOM Sztuka krawiectwa od 1945”.
![Tekst1 - beksiński](/storage/info/rs-607-1131/assets/transparent.png)
![BYTOM](/storage/info/rs-607-1131/assets/sztuka-krawiectwa-5.jpg)